Istanbul Aku Datang 2012 Full Movie Download

on Friday, November 30, 2012

 
Filem romantik komedi arahan Bernard Chauly ini akan ditayangkan di pawagam bermula 8 November 2012. Antara pelakon yang membintangi filem Istanbul Aku Datang ialah Lisa Surihani, Beto Kusyairy, Tomok dan Aizat dan ramai lagi. Bagi mereka yang tidak berkesempatan menonton filem ini di pawagam, boleh download Istanbul Aku Datang 2012 full movie di sini.

Sinopsis Filem Istanbul Aku Datang

Kisah bermula apabila Dian (Lisa Surihani) ke Istanbul untuk mengejutkan teman lelakinya, Azad (Tomok) yang merupakan pelajar jurusan medik. Dian bertekad untuk mengambil kursus pendek di sana disamping merancang pelbagai taktik bagi menyakinkan Azad untuk melamarnya sebelum Dian pulang ke tanahair. Namun perancangan dan kegembiraan Dian terbantut apabila Azad meminta Dian untuk menyewa rumah sendiri. Dian mencekalkan diri dan meminta bantuan seorang lelaki Turki untuk menyewakan sebuah bilik. Malangnya Dian telah ditipu sehingga memaksanya untuk berkongsi rumah dengan Haris (Beto).

Download Istanbul Aku Datang Full Movie

Zippyshare Part 1
Zippyshare Part 2
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© OneNewsHub All Rights Reserved