Video Pelajar Kantoi Berzina Dalam Semak

on Sunday, March 10, 2013

Video yang dimuat turun di Facebook ini memaparkan sepasang kekasih yang jika didengar dengan teliti berasal dari Sarawak. Teman lelaki buat muka langsi dan si perempuan pulak nak pakai seluar tapi lelaki tu masih lagi merakam. Yang merakam pun gatal jugak.

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Anwar Tahir said...

org yg merakam dgn pakcik yg marah2 tu bodoh.xpayah mrh2 kt dorg.hntr terus p jbtn agama islam.biar dorg contact budak2 tu pny family.kalau jabatan agama islam tangkap pasangan berzina pn xrakam video mcm tu.tggu pasgn tu pakai baju ciap2 baru rakam untk bukti.pkck baju merah tu aggp mcm perempuan tu je bersalah.yg lelaki tu dye xmarah2 pulak.apalh...


March 13, 2013 at 3:03 PM
Anonymous said...

bukan sarawak ni.. sabah...


March 13, 2013 at 11:03 PM
Anonymous said...

labuan bha nie....kenal sgt sama pacik tue...


May 11, 2013 at 1:15 AM

Post a Comment

 
© OneNewsHub All Rights Reserved